Hei taas!Kiitos muuten kaikille blogini tilaajille!On ilo huomata,että minulla on ainakin muutama fani:)

Tuossa viikonloppuna olin mieheni kanssa isäni luona Karjaalla.Siellä oli myös muu perheeni(äitini,siskoni ja veljeni,sekä tietenkin siskoni hamsteri ).Yksi sisaristani oli kotona poikansa kanssa.Isäni on huoltomieheni eräässä paikassa.Siellä voimme käydä uimahallilla ja niin myös teimme.Muuten oli kivaa,mutta kun mulla on toi käsi ollut nyt niin kipeä,että uiminen oli hankalaa(oli pakko yhdellä kädellä uiskennella).Siskoni ja veljeni tappeli siellä(sisko veti veljeltä uimahousut kinttuun ja veljeni yritti hukkua).Kävimme myös kodalla grillaamassa ja pelasimme mölkkyä.Eka kerta mulle,mutta hyvinhän tuo meni,innostuin kovasti siitä.Olen ollut muutamana päivänä todella väsynyt,luultavasti särkylääkkeiden takia.Nukun huonosti,herään aikaisin kipujen takia jne.Huomenna menen lääkäriin(ihan varmasti menen).Pakko saada jotain oikeata hoitoa tähän käteen.

Mutta lopettelen nyt tämäm paskanjauhannan.Lisää pian.