Tässä teille hankalien/vittumaisten asiakkaiden listaus(ei missään tietyssä järjestyksessä)

-Herra 'täällä ei ole henkilökuntaa'(vaikka todellisuudessa mies näki henkilökuntaan kuuluvan ihmisen menevän palvelemaan toista asiakasta)

-Rouva 'haluan rahani takaisin,koska ostin teiltä kukkia ja ne kuolivat(vaikka samat kukat olivat meillä edelleen elossa)

-Neiti 'haluan että punnitsette kirjeeni'(myymme postimerkkejä,mutta emme ole posti)

-Rouva 'voi voi,kauppa meni kiinni minuutti sitten ja minun on nyt PAKKO ostaa kaljaa teiltä ja voi voi kun joudun maksamaan niistä 20 senttiä enemmän'(ni-iin,olemme kioski,emme citymarket)

-Herra 'paljon nämä tulitikut oikein maksoivat?Prismassa ne maksavat 7 senttiä!'(niin me emme ole  muuten Prismakaan)

-Herra 'minä muuten murtauduin teidän kioskiinne,tai niin ainakin poliisi väittää'(Hei c'moon oliko toi pakko kertoa!?)

-Noita-akka:Vaihdatko tämän kolikoiksi(50 € seteli)?-Minä:En voi vaihtaa kun kympillä kun mulla on kolikot melkein loppu.-Noita-akka:miten niin et voi?-Minä:no kun mulla on kolikot loppu.-Noita-akka:No saathan sä tästä pelikoneesta.-Minä:Niin ,mutta kaikki ihmiset eivät vaihda kolikoitaan kun ovat voittaneet.-Noita-akka:mutta voithan sä tyhjentää tän koneen.-Minä:En mä voi tyhjentää sitä millon mä haluan,se tyhjennys tehdään kerran viikossa ja ne rahat pankitetaan,että eipä paljon auta.-Noita-akka:No ei sitten.

 

Nainen:Tässä ois tää lotto.

Minä:Joo,tässä on vaan kuus numeroa,yksi pitäis lisätä.

Nainen:Mutta se on Vikinglottoa.

Minä:Ok,mutta se on tavallisen loton lapulla.

Nainen:No vaihda se sieltä koneelta.

Minä:En mä voi muuttaa lottolappua Vikinglotoksi,sun täytyy tehdä uusi lappu.

Nainen:On sen ennenkin voinut vaihtaa(Toim huom.Ei ole!)

Näytän naiselle missä on Vikinglottolaput.

Nainen tulee uudestaan,tällä kertaa hän on täyttänyt jokerilapulle omat numeronsa(Toim.huom.numerot on 0-9)Armeliaasti haen vikinglottolapun,mutta täytän siihen jokerilapussa olevat numerot,koska hän niin haluaa.(Toim .huom.Ei tainnu lotossa tulla)

---------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Lisää tulee kun muistan.Thanks ja poks.